fredag 12 juni 2009

Ett paket till....

12 jun Posten Företag, Försändelsen är vidaresänd till mottagarens utlämningsställe.
11 jun Stockholm utr,Sverige, Försändelsen har kommit från avsändarlandet till Postens utrikesterminal för sortering.

Jippie!!! Nu blir de till o pilla hela helgen!!
Jag var så irriterad när jag fått hem att jag beställde sist... Det första man bygger ihop när man bygger Multiplex Easystar är motor med kroppssidor... Och motorn, ja den kom idag. Nu ligger den på postens utlämningsställe... bara o hämta.
De ska bli så kul att komma igång med allt. Jag har redan varit framme med lödkolven och fixat med kontakter till fpv grejorna så de går snabbt att komma igång.

I paketet som kommit finns det servon, motor och esc och lite krims krams... Och jag höll på att glömma... mottagaren jag nämnde tidigare - en P-R6008HS d.v.s. en 8ch Rx 2.4GHz (FS/HS Mode). Utvärdering kommer... :P

Inga kommentarer: