tisdag 4 september 2007

Helikopter och mobil kamera.

Att filma från helikopter behöver inte vara en svin-dyr historia. Det kan vara så enkelt som att sätta fast mobiltelefonen på helin!!!

Denna morgon var det riktigt risigt väder och jag hade inte lust att gå upp men idén att sätta vast en kamera i en helikopter hade bitit sig fast... Jag har ända sen jag började min hobby igen velat filma från luften och nu hade tanken mobilkamera slagit mig... Dags att testa.

Sagt och gjort så var jag på väg ut med helikopter, mobiltelefon och massa gummisnoddar.Resultatet - inte illa för att vara första försöket med kamera...!!! Att jag inte är en van helikopterflygare gör saken bara mera spännande. Jag kan i nuläget inte ens flyga med nosen mot mig - detta trots att jag flyger inverterat i alla riktningar i simulator utan att tveka.

Inga kommentarer: